logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۸۶۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

شروع برنامه‌های تابستانی تربیت بدون توقف در زنجان

شروع-برنامه‌های-تابستانی-تربیت-بدون-توقف-در-زنجان
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه امسال نیز مانند سال‌های قبل برنامه‌های تابستان را افتتاح کردیم، گفت: با شعار تربیت بدون توقف این برنامه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» علی اسماعیلی ظهر امروز در افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزی کشور گفت: مدارس به ظاهر تعطیل است ولی جریان و فرایند تربیت و آموزش هیچگاه تعطیل نخواهد شد، لازم است مداخله و تسهیل‌گری داشته باشیم تا این اتفاق به نحو احسن و روش مطلوب اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: سالجاری نیز با توجه به اینکه به عنوان دبیرخانه کشوری فعالیت‌های تابستانی در سطح کل کشور هستیم با حضور وزیر معاونت فرهنگی پرورشی در استان زنجان، امروز سوم تیرماه مراسم افتتاحیه انجام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده تصریح کرد: در استان زنجان حدود ۴۷۰ پایگاه تابستانی در رشته‌های مختلف برای دانش‌آموزان فراهم شده است.

وی ادامه داد: در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری و ۱۴ کار ویژه‌ متعدد که اعم از اردو‌های یک روزه و چند روزه، موقعیت‌های تربیتی ویژه، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی که در استان داریم سعی کردیم امکانات را به نحو احسن مهیا کنیم.

اسماعیلی با اشاره به نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان در این برنامه‌ها عنوان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به مدارس و هماهنگی‌های لازم توسط معلمان پرورشی در رشته مورد علاقه خود در پایگاه‌ها فعالیت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه قالب برنامه‌ها به صورت رایگان خواهد بود، اظهار داشت: ممکن است در برنامه‌های اردویی برای تأمین اولیه فعالیت‌های پایگاه مشارکتی از سوی اولیا داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: محور برنامه‌های ما مدارس و اکثر پایگا‌ها در کانون‌های فرهنگی تربیتی مدارس و مجموعه‌های ورزشی و همراهی با کانون‌های مساجد اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: امیدواریم فرزندانمان در میهن اسلامی با استفاده از برنامه‌های متنوع فرهنگی، تربیتی که در طول تابستان پیش‌بینی شده است بهره کامل را ببرند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۷
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۵
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴